wtorek, 13 sierpnia 2013

{11} Rozdział jedenasty

18 października 2034 roku; godzina 23:55; Planeta Veneii



Podniosłam się z ziemi i nadal przerażona zastanawiałam się czy podejść. Przemogłam się i podeszłam. Uśmiechnęłam się, oboje mieli uśmiechy na ustach. Cieszyłam się. Ichigo, nigdy nie był dla mnie zły, za bardzo przypominałam mu Yuuki, ale mimo wszystko raz w życiu mnie przeraził. Przed chwilą nadal sądzę, że mimo tego to było ich przeznaczenie. Zakaszlnęłam i na moją biała rękę wyleciała krew. Tak, to były ostatnie minuty mojego życia. Zawsze, byłam chorowita, ale tego co miałam w sobie teraz, nie dało się już wyleczyć. Położyłam się obok nich na zimnej ziemi i otoczyłam ich ramionami. Uśmiechnęłam się i zamknęłam oczy.

7 komentarzy:

  1. Hej!
    1. Tak jak widzicie rozdział króciutki.Jest to ostatni rozdział bo następny będzie już Epilog. Jest już napisany, więc powinnam go dodać jakoś jeszcze w tym tygodniu. Ale jest strasznie krótki, więc zanim go przeczytacie to radzę, jeszcze raz od nowa przeczytać całą historię, dzięki temu naprawdę zrozumiecie moje motywy, gdy go pisałam.
    2. Poza tym zanim zakończę tego bloga pojawi się jeszcze "Słowniczek nazw i miejsc". Tam będzie wszystko wyjaśnione. Nazwy, miejsca itp.
    3. Dodatkowo pojawi się One-Shot z historią. Pojawiła się także ankieta, więc proszę zagłosujcie w niej!
    4. Rozdział dedykowany jest wszystkim moim czytelnikom! To dzięki Wam osiągnęłam to co teraz jest na tym blogu!
    5. Kocham Was!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział chociaż krótki to jest cudowny;*
    Mój rozdział jest w czasie pisania, wieć wkrótce powinien się pojawić;)
    Życzę weny na następne opowiadanie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Dziękuję za tak miłe słowa.
      To fajnie, masz bardzo wciągające opowiadanie.
      Czy ja wiem? Nie wiem, czy następne opowiadanie będzie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Aktina to zdrobnienie mojego imienia od konca. pomyslowe nie ? :) szkoda ze to koniec.

    Aktina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Ja też żałuję.
      Naprawdę ciekawe, szkoda, że ja na to nie wpadłam.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. chcę poznać kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń